2009

Hej allihopa! Tänkte ta och uppdatera lite sådär nu när jag väl sitter vid datorn, har blivit lite av det nu på slutet eftersom min jävla dator är helt crazy! Anyways..

Det har ju hänt lite sådär på slutet, det är ett nytt år och nyårsafton spenderades med mina girls tess, ida och malin hos M's storebror mattias och hans tjej johanna :) Där bjöds det på sjukt mycket mat och skratt, singstar var självklart igång och det kan ju alltid få igång en fest! ;) Innan tolvslaget så tog vi alla en taxi ner till stadshuset där en privatfest hölls, så tolvslaget spenderades med massa folk och champagne utanför :) mysigt!



Annars händer det väl inte mycket i mitt liv just.. Vart en utgång igår och det var ju trevligt :) förmodligen blir det en idag också, såklart.... hehe

Nu ska jag lägga mig i soffan med Ida :) väntar på att ems ska duscha klart så jag kan hoppa in! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback