100429

Men tjäna.

Idag mår jag mycket bättre! Ingen feber, lite hosta och snorig bara. har precis kommit hem från stan. Gick först in och hade möte på jobbet, så nu är jag fit for fight inför att vara chef i sommar :) Kommer att bli så kul. Det mesta var ju precis som förra året, men nån ny grej fanns det som jag ska göra också. Och det är alltid bra att uppdatera det lilla fiskminnet som finns i min hjärna... Har en tendens att glömma saker rätt fort. haha.
Efter mötet så gick jag och Ziri o spenderade nån timma på Waynes, det är alltid lika mysigt :). Sen gick vi en sväng på stan och nu har jag precis kommit hem som sagt.

Nu ska jag ta och vila en stund, sen måste jag sätta igång med maten. Blir förmodligen korvstroganoff idag, om jag orkar vill säga. Har helt kommit ur det här med att laga mat. Inte bra!
Imorgon blir det antagligen några filmer och lite vin med ost och kex för min och malins del. Skulle ha haft fest, men både hon och jag är krassliga så det är nog bäst med en lugn kväll... :)

Här får ni en bild på mig och min älskade lilla syster Aurora. Hon är bara FÖR söt! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel Sundqvist

Såg dig idag på storgatan, fan kände knappt igen dig! måste gått ner mkt i vikt??

2010-04-29 @ 20:09:26
Postat av: Diana

Haha, jaså? Jo, 10 kg är faktiskt borta... :)

allt bra med dig?

Postat av: Angelica

10 kg?? Hur fan ska jag kanna igen dig nar jag kommer hem till sverige igen da? Kommer inte ha sett dig pa toooklange och sen har du kastat bort 10kg pa det? :P

2010-06-07 @ 05:38:45
URL: http://angelicalodin.blogg.se/
Postat av: Linn

Men gulle dig! Jag saknar dig också, tok mycket! Vi måste styra upp någonting snart <3

2010-07-13 @ 07:49:29
URL: http://Fredrikskvinna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback