Sick

Nu har jag gått och blivit sjuk, IGEN. Jag fattar inte vad det är för fel. Jag och Malin blir sjuk minst en gång i månaden. Svinis, magsjuka och en massa förkylningar bara det senaste 7-8 månaderna. Seriöst!

Jaja, kände igår på jobbet att jag hade feber, så jag gick hem runt 17 och kurerade mig. Ringde Ziri och hörde om hon kunde jobba åt mig idag också, och det kunde hon. Tack sötis.
Idag mår jag bättre, har nog inte så mycket till feber kvar, mest bara täppt i näsan och sådär.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att malin ska sluta så jag får lite sällskap, dock ska hon säkert plugga när hon kommer hem... och då får jag fortsätta att ha tråkigt.
Ne, nu ska jag fortsätta se på tv. Sen måste jag göra nåt att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback