Back in sweden... :(

Jaha, då var semestern över... Det är med en riktig ångest vi lämnade alanya och det underbara livet vi levde för att åka hem till kalla trista sverige. Har nog aldrig haft sån ångest över att behöva åka hem igen. Vi hade det så bra att jag inte ens kan beskriva det med ord. Tack älskade Malin för att du förgyllde min resa. Du är bäst bäst bäst.

Nu sitter vi återigen på arlanda. I väntan på tåget denna gång.. Det går inte förns klockan 8, vilket är lite drygt. Men men, man ska inte klaga......

Tänkte ta och uppdatera riktigt när jag kommit hem och lagt in alla bilder osv.
Nu ska jag ta och fråga malin om vi ska gå en sväng o kika runt eller något.
Någon som har något tips på vad man kan underhålla sig med mitt i natten på arlanda när allt är stängt....? NOTHING säger bara jag. Boooooring! haha

Hörs då! ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! =)

Postat av: Felicia

Saknar dig syster :)

2010-09-11 @ 10:09:19
Postat av: Ziri

Bejbiguuuurl! Jag har utmanat dig på min blogg, så nu MÅSTE du blogga ;) hehe! <3

2010-09-14 @ 14:06:18
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Elin

Lägg upp bilder nudå! =D

2010-09-22 @ 01:42:13
URL: http://elleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback