100720

Nu är det tre veckor och fem dagar kvar tills jag och malin är i paradiset! Det kommer att gå riktigt fort, jobbar nästan varje dag fram tills dess.
Det ska bli så otroligt skönt att få komma iväg och verkligen bara njuta, njuta av livet. Vi kommer att ha det så otroligt bra och bara bry oss i varandra och ta varje minut som den kommer. I CANT WAIT!!!! :)

I måndags så började allvaret, vilket är lika med jobb. Men det är skönt på något konstigt vis att komma tillbaka till jobbet, rutiner och allt vad det innebär. Dessutom är jag butikschef nu, så lite roligare måste jag erkänna att det är! Och att ha världens bästa kolleger är inte så pjåkigt det heller :).

Idag fyller Emma hela tjugo år, och det firade vi med en drink eller två på svenssons efter jobbet. Det var riktigt mysigt. Men till helgen har jag hört att det blir party, speciellt med tanke på att odelind förgyller den med sin närvaro! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback