Love the way you lie

Denna dag har gått förbi med blandade känslor...

-Arbetsförmedlingen, sög.
-Lunch med mamma, tummen upp och tack för mina efterlängtade stuvade makaroner!
-Fika med Lina, riktigt kul att träffa henne. Det var så längesen sist. Alltid en massa mys med min linis!
-Jobb, massa strul men ändå är det helt underbart att jobba med Ziri, min egna lilla solstråle.
-Komma hem till en sjuk malin, en massa mys i soffläge framför sex and the city. Det kan inte bli bättre (eller jo, om hon hade varit frisk... hehe).

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Måste ju få min skönhetssömn inför en heldag på jobbet imorgon. Jag sa till Ziri förut idag att nu tar vi helg. Vi ligger en hel vecka före i planeringen ändå, så det kan vi gott unna oss :). Inge mer prisändringar, upp-packning av varor, color tones etc. nu i helgen. Vi ska bara ta hand om våra kunder, hålla snyggt i butiken och må gött utav bara fan!! Det är ju löningshelg och allt. Kommer bli grymt. Dreamteam.

God natt på er hörrni :)


Hittade en bild sen när jag och malin var och fikade i våras nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback