hejhejhallå

Hej!

Känner att det är på tiden för en uppdatering. Varför är det alltid så att min blogg glöd försvinner? kanske för att jag har ett förbannat tråkigt liv nu för tiden...
Har precis varit och fikat med Sara, det var inte igår vi umgicks sist. Det var hur mysigt som helst och jag älskar att även fast man inte träffas speciellt ofta så känns det ändå som att det var igår.
Nu sitter jag på miun med Malin. Kändes så tråkigt att gå hem till en tom lägenhet, så jag tog mitt pick och pack och vandrade hit för att hålla henne lite sällskap såhär i pluggtiderna. Hon har varit så duktig nu dom senaste dagarna att det värmer i mitt lilla mammahjärtat! haha skämtosido (med mammahjärtat alltså!). Nej men jag är riktigt proud över henne!

Annars rullar väl mitt liv på i vanlig ordning. Efter turkiet gick jag och Malin på en detox som kom till att förändra våra liv. Det var det värsta jag någonsin har gjort. Jag har aldrig mått så dåligt. Med detox menas det att vi bara åt grönsaker och frukt.. Enbart. Ingen alkohol, tobak, socker, eller mat i överhuvudtaget. Jag dog lite inombords. Har aldrig varit så trött, hungrig eller less på livet som jag var då.
Så när vi var klar med skiten gick vi ut på en välbehövd utgång! Det var nog bland den roligaste helgen på länge, dels för att man blev så lycklig av allt som har varit förbjudet, dels för att vi träffade massor med roliga människor! :) Man fick sig en helt ny livssyn efter detoxen, som är att älska livet!
Så dom senaste veckorna har mest bestått av utgångar på helgerna, vilket har varit riktigt trevligt! Skaffat oss lite nya vänner har vi gjort också, och det tackar man ju aldrig nej till! :)

Ja, det är väl det som har hänt på senaste tiden i korta drag. Nu ska jag ta och surfa runt lite, sen blir det hem och laga någon middag! Blir Malins kända green curry kycklingwok! mums.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

blogga ooftare ;)

2010-10-07 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback