love

Hej!

Denna dag har varit lite mer händelserik än andra dagar i min vardag törs jag påstå.
Det började med att jag sov till klockan var tolv! Tack gud för att du lät mig sova så länge. Har nämligen börjat bli gammal tror jag... Kan fan inte sova längre, vaknar alltid innan väckarklockan.
Ja, sen tog jag mig en dusch, gjorde mig iordning och allt sånt tråkigt. Sen kom malin hem och vi tog oss en promenad till OK för att posta några böcker hon har sålt. Helt perfekt med lite extra klirr i kassan. :)
När vi var klar med det så gick vi in till stan för en kaffe på charm, Ziri kom även och höll oss sällskap ett tag.

Och nu kommer vi till det ovanliga här, när vi hade fikat klart så hade jag och Malin två timmar att fördriva, vi kände inte för att gå hem, så vi gick bort till kulturmagasinet och gick på museum! Haha, museum!! Vi vandrade runt där och kände oss som två riktiga kulturnissar! Gick och kollade in all konst och försökte ta in så mycket information som möjligt..... haha, eller? Nej, men det var trevligt. Man lärde sig väl ett och annat man inte visste innan. Som att dom tex har en skulptur på huset jag och tess bodde i! jaja, nog om kulturmagasinet nu. :)

Efter vi vandrat runt där så hade vi fortfarande lite dötid, så vi gick in på butik annelies och herregud vad mycket fina grejer dom har där. Vill ta med det mesta hem!
Sen gick vi bort till mammas jobb och hängde där ett tag i väntan på att pappa skulle komma och hämta oss. Vi skjutsade hem dom och tog bilen för att styra mot Ziri's nya place! Där bjöds det på middag och det var riktigt gott. Så skönt att slippa laga själv. Inte för att det oftast är jag som lagar mat i det här hushållet! haha, jag har det så bra att jag har skaffat mig en riktig husmor. Malin lagar nämligen nästan alltid all mat åt oss. Inte tackar man nej till det? Så jag ska passa på att ge henne ett skriftligt tack, tack min fina underbara vän!
Iallafall, efter vi hade ätit middag så kokade märta lite kaffe och vi avnjöt chokladmuffins som dom hade bakat! mums!
Nu har vi precis kommit hem och det är väl dags att lägga sig snart. Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag inte släcka lampan förns närmare två ändå!

Lite bilder från resan:

Första kvällen in turkey!


Checka brännan! Gissa vem som är ägarn?


Liten föris på balkongen!


Snyggmalin medans vi väntar på vår middag!


Bardisken på robin hood... Den var fullspäckad varje kväll... haha!


Innan stranden.


I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me, papa-paparazzi


Malins konstverk! Bör tilläggas att hon röker.... haha


Ännu en förfest


Mallan gör sig redo för PARTY!


Älskar bilden. Ta mig tillbaka.


Spårar!


Alex och Anders kom ner några dagar efter oss, så vi hookade med dom och körde en förfest som heter duga!


Malin & Alex shotar i kaffemuggar! haha


Jag & Anders


Malin & Alex på the doors :)


VAAAAAAARMT



Ja, så nu hoppas jag att jag har lyckats göra åtminstonde två av mina vänner lite gladare, Ida för att jag har bloggat och Elin för att jag har lagt upp lite bilder från resan! :) saknar er båda måste jag ta och tillägga också.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

japp nu blev jag glaad :D

2010-10-09 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback