tjugosjättejanuaritvåtusenelva

Hej blöggen.

Nu var det år och dar sen jag skrev något här sist (OKTOBER!!), så allt är i vanlig ordning alltså...

Det har ju hänt en hel del sen dess.. Men några höjdpunkter är:

- När jag åkte ner till sthlm en helg och hälsade på min älskade tess! Vi hade en supermysig helg med en massa skratt och prat!

- Fylla år såklart, alla som känner mig vet att det är årets höjdpunkt. Dagen i ära firades med min vapendragare Malin ofcourse. Vi var på make up store och blev sminkade, sen styrde vi vidare till oscar, där största delen av kvällen spenderades... slutade på ett oväntat sätt, vilket inte var det man önskar sig på sin födelsedag direkt. Men det är bara ett minne blott nu. End of story.

- Julafton... Mysfaktor 1000! Malin tog sitt pick och pack söderut, så jag packade en liten väska jag med och förflyttade mig hem till mor och far för några dagar! Helt fantastiskt vad man uppskattar att bo "hemma" när man väl har flyttat. Snacka om service!!

- Malin O kom hem från norge för en vecka! Det var hur mysigt som helst. Saknar mina oslobor till tusen och så kul när dom kommer hem och hälsar på! Vart flera myskvällar med en massa skitsnack och bara njöt av varandras sällis. En hel del partyn blev det ju också... men något annat trodde ni väl inte? he he.

- Nyår.... Ja... nyår... Jag, malin & malin var här hemma först och lagade nyårs middag. Jätte trevligt hade vi det. Sen tog vi oss till Alex och där stannade vi tills tolvslaget.. Själva årsskiftet firade vi i hamnen, och när polisen hade hällt ut min och malins champagne så blev vi less och gick till stadshuset! Ha. Det var kul!

- Ida-Lisa Nilsson. Min fina Ida kom hem över några dagar. Även hon Oslobo nu för tin. Hann bara träffa henne några timmar, men fybubblan vad jag har saknat henne. Och självklart var det kul att klämma på bebismagen också! :)

- Welcome. Jag har fixat mig ett extrajobb. Och såklart heter butiken Welcome. Jäkligt roligt med lite omväxling kan jag tala om för er.

- Arbetsintervju. Här kan jag inte säga så mycket faktiskt. Det återstå att se. Men håll tummar och tår för mig!

Ja... det är väl i korta drag några kuliga saker som hänt. Och sist men inte minst. Fest. Minst en gång varje helg. V a r j e  h e l g ! Och det värsta är att det verkligen är sant. Men, det är ju självförvållat. Och tamefan, det är ju så jävulskt kul ju! Tanken på en vit helg... ja den är långt borta. Inte på söndagar, då ploppar den upp som det vore den mest självklara idé som någonsin ploppat upp. Men restrerande dagar, ja då existerar inte tanken. Vi är som gjorda för festligheter. Träffa nytt folk och bara släppa loss! Love it!

Vi får väl se nu när nästa inlägg blir. Kanske kommer ta fyra månader igen? Ha ha. Nej. Det hoppas jag inte.
Men tills dess, ha det så jävla bra!





Kommentarer
Postat av: Ida

Jihoo grattis, ett inlägg ;) Det var på TIDEN dude!! Fortsätt så :)



Saknar dig med! Puss

2011-02-03 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback