10/1-2012

Haha, ja vad ska man säga? Över ett år sen jag jag skrev sist. Man kan säga att jag har haft lite bloggtorka..

Mycket har hänt på ett år. Väldigt mycket. Numer bor jag helt solo i en fin liten tvåa som ligger (hör och häpna) i ljustadalen. Dålig tid att flytta på. Kom med många fördommar ut hit, många stämde, men det är inte alls så illa som jag trodde. Trivs ganska bra faktiskt, i min första alldeles egna lägenhet!

Jag och Malin "separerade" på självaste nyårsafton och det var med stor sorg i hjärtat. Vi fick två underbara år tillsammans som kombos, och jag kan helt ärligt säga att jag saknar det varje dag som går! Nu för tiden bor hon med sin kärlek i en riktigt fin etta mitt i stan...... Avis? Jag? Så inåthelvete!
Nu låter det som att vi har gjort slut och aldrig mer träffas. Men så är inte fallet. Nu när vi umgås så har vi alltid massor att prata om och hon lyckas alltid sätta ett leende på mina läppar! Är så tacksam för att jag har fått chansen att få en så fantastisk vän som dig Malin! Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka :-).

Jag har verkligen gjort en helvändning i livet. Bytte jobb gjorde jag också förra sommaren. Hoppade över semestern, sa upp mig och började jobba på hemtjänsten istället! Bland de bästa beslutet jag gjort. Har träffat en massa underbara människor, fått lära mig en massa nya saker och framför allt så är jag stolt över mig själv att jag tog steget och faktiskt vågade testa något nytt! Jobbar fortfarande kvar där, men har bestämt mig för att jag ska plugga i januari. Och ännu en gång så ska jag våga mig på något nytt. Men mer om det då :-).
Kärlek har jag lyckats att finna också. Han får mig att tappa andan varje gång jag hör hans röst, ser hans leende och känner hans beröring. <3
Man kan säga att mitt liv är ganska bra för tillfället. Jag är nöjd. Mycket har hänt på ett år, och mer ska det bli! :-)

Ska försöka börja blogga igen. Ha ha. Lovar inget med tanke på sista inlägget jag skrev, men känner för att börja skriva av mig lite igen!

Och med det säger jag gonatt.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/194727/images/2012/pic_197738409.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wihho fortsätt blogga grannen :D

2012-04-10 @ 13:24:11
Postat av: Stefan

Hej Jag är en av många som saknar att läsa dina rader, hoppas att glöden kommer tillbaks (: Kram Stefan

2012-08-16 @ 08:51:25
Postat av: Stefan

Hej Jag är en av många som saknar att läsa dina rader, hoppas att glöden kommer tillbaks (: Kram Stefan

2012-08-16 @ 08:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback