Sjukling

Ännu en dag har gått. Till vad?
Har legat hemma hela dagen, malin har nämligen smittat mig med sin jäkla förkylning.. :-/ lyckades dra mig upp ur soffan och städa lite här hemma iallafall. Så skönt när det är gjort! :-)

Idag ringde Ida och berättade att hon har varit och kollat på en lägenhet här brevid mig och hon flyttar hit i början av juni!! Det blir jäkligt roligt med ännu en härlig granne här ute! Då kan vi sitta och dricka kaffe och surra en massa skit hela dagarna ;-)! Så får vi se om tess också tar sig hit ut, det skulle vara awsome! Då kanske malin & jens säger upp sin lya och kommer hit också? Haha eller vad säger du malin? Då behöver vi aldrig visa oss bland folk igen!! Då har vi allt vi behöver här ute, varann!! Hahah! ;-)

Nä men allvarligt.. Hoppas på att bli frisk snart, så man kan jobba lite. Pengarna måste ju rulla in så att säga. Men känner mig helt klart på bättringsvägen så det är ju skönt :-)

Hahah, måste bara berätta om vad som hände förra veckan! Medans jag och tess väntade på att bli tatuerade så lekte vi med idas lilla dotter mimmi. Jag låg i soffan och lyfte upp henne och skulle leka flygplan... Dålig idé av mig kan man ju säga med facit i handen! Hahah, så fort hon kommer upp i luften och jag har henne ovanför mig så TOK kräks hon. Vilket innebär att ALLT hamnar i mitt ansikte. Hade jag munnen stängd? Nej. Hahaha! Så rakt in i munnen, näsan och restrerande av mitt ansikte blev träffat.. Och sakta men säkert åker allt ner och hamnar i BH'n! Hahaha Ida & tess höll på att skratta ihjäl sig eftersom dom så fint fick bevittna den härliga händelsen! You got to love kids! ;-)

Nä, nu ska jag ta och gå över till Emma en stund. Behöver vara lite social känner jag.

Gokväll gokväll!


I miss u..


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahah stackare ;)

2012-04-11 @ 08:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback