Tröttsamt

Blev inte mycket till att pyssla på idag inte. Blev och känna mig sämre igen.. Vad är det för skitförkylning jag har åkt på?

Har mest bara tagit det lugnt idag.. Hjärnan går på högvarv och det är halvjobbigt ibland. Men allt blir fint tillslut!

Ska ta och träffa Lina någon dag så fort jag känner mig bättre! Hon fyllde år i måndags och hennes present ligger här och dammar! ;-) känns dock riktigt tråkigt att jag inte kunde komma till henne då hon fyllde år, men bättre sent än aldrig! :-)

Nä, nu ska jag försöka sova bort förkylningen! Gonatt på er! :-)

Söt-alex när vi hade picknick!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jasså ligger den och dammar :) du får ta och komma nåt i helgen då kanske om du är ledig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback